Martes, Oktubre 28, 2014

So he will not understand...

Ginhihimu ko ine kay para di mo masabtan kun nanu gud an ungod sak nabati sa im. Balitaw, gin aampuan ta na ikaw. Naaro ak bisan nanu na puydi magsugad sak na igtuko na ine kay bangin wara na gud para saem, sa ako na la an may kulang sin pagdawat na wa na talaga ine, maski waray man maging kita. Sakto na gud ada na waray na kit paginistorya kay bangin mao na an ginhatag Niya na ako gin aaro. Kay katanglay man liwat na hirayu kita nga duha, basin d gud kita para sa usa usa. Bangin ada la sa tagliligid sa ato an mga para gud sa ato. Nasusul an na kasi ak ngansi di ko na kaya magpinakatanga na naasa sin maski ditoy la. Akoa na la putlon ine nga ato pagtinext. Mapuruko na ak. Mafocus nala ak sa ako exam. Di ta na ikaw iisipun. Di na ak maghahaya kay masuol na ura ura. Maupay nala ada an mga sangkay ko na di ak ginkakalimtan. Salamat sin kusog. 

Walang komento:

Mag-post ng isang Komento